Welcome to my world :)

fredag 14. mai 2010

Plutselig heeelt frihelg - godt men rart ??!!

Har fått gjort ganske mye denne uka, rydda i noen skap og fått levert vinterklær o.l til frelsesarmeen. Vaska en del klær og rydda på gjeste/tørkerommet. På onsdag var jeg i ksu på øving, fant meg faktisk ny telefon også, en meget etterlengtet en !! Tror jeg har hatt samme tlf i snart 3 år faktisk! Ser ikke poenget i å kjøpe råådyre duppedingser , men fikk den jeg ville ha allikavel til en billig penge , tjoho !! Stein Roger kom innover på onsdagskvelden og har vært her til idag. Var litt spent på hva Malene ville si , men hun hadde allerede fått med seg at det var noe på gang så det var like greit å hoppe i det ! Og det har gått ganske bra :) Hun har hatt overnattingsbesøk av Rebecca denne uka, de er 3menninger å går i samme klasse. Går kjempebra sammen , kjekt det :)Igår var jo DEEEN knallfine sommerdagen , var ute og kosa oss masse hele dagen. Dro med meg Stein oppi Herskedalen en tur, er så fint oppi der. Fikk til og med jogga litt, imponert over Stein da, hehehe, flink !!! Må hente skoa som ligger i bilen min på verksted, er udugelig å jogge i fjellsko :/ Måtte jo ha med noen bilder fra turen :)

<3 Love <3


Herskedalen :)


Jeg og Mira :)


Malene fikk prøve bilspill på tlf til Stein, da er hun ikke vanskelig å be, hun kan det meste om duppedingser :)


Har akkurat vært i Fræna å møtt besteforeldrene til Malene, hun og Mira skal være der ihelga. Vi skulle egentlig til Frøya å spille men pga av ei alvorlig ulykke der så ble det avlyst. Får prøve på igjen i Juni :) Siden jeg har tatt ferie ihelga for å bli med på spilling så har jeg jo plutselig heeelt fri !! Skikkelig rart, kan ikke huske sist engang at jeg kan finne på noe uten å planlegge barne og / eller hundepass. Godt men samtidig litt rart :P Vi stikker ihvertfall til ksu idag og har planer om å pilse litt på verandaen til søs&Oddbjørn. Lill har også frihelg så håper hun joiner også, sjelden vi er samlet. Blir en kjekk kveld det tror jeg :):):)

Så nå tror jeg Stein er ferdig med å jobbe litt så da skal jeg innta badet før vi stikker, ha ei flott helg alle sammen DET SKAL JEG ;););)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar