Welcome to my world :)

onsdag 5. mai 2010

Ny uke og snart helg igjen :D

På fredag var jeg på Landsinformasjonsmøte om Afghanistan, veldig interessant. Ikke rart mange får kultursjokk når de kommer hit til Norge, de er jo like sjokkerte som vi er over mye av det som foregår ang. Taliban. Er vel samme med utenlandske som med andre at det er enkelt og ta alle under 1 kam. Er faktisk alltid noen som skiller seg ut og er "verstinger" i alle klasser, kontor , skoler, barnehager også i alle land i hele verden . Så tenk litt på den - lett og dømme men også redd for det ukjente ? Uvitenhet kan ha mye med det og gjøre tror jeg. Men nok om det ! :)

jEG OG malene hadde kosekveld med gresk wraps og så på Norske Talenter på Fredag. Steike så flink hun Elisabeth var , digger henne! Er lei av alle de sukkersyke buhuuu sangerne, synes det var på tide med ei skikkelig rå dame :9 Arnfinn er jo også helt sinnsykt flink , tror han har gode muligheter for å vinne hele greia - vel fortjent isåfall !!!

På lørdag dro vi til Ksu , var på øving. Herlig å se gutta boys igjen - føltes som en evighet siden sist ! Var ei knall øving og fikk inn flere låter, tjoho ! Har tatt avstemning på Jace Everett - låta "Bad Things" så jeg gleder meg masse til å synge den , grom låt !!!

Jeg & malla mi skulle jo hjem igjen å ha enda en kosekveld før jobb uke, men hun besøkte søskenbarnet sitt og maste seg til å ligge over. Jeg orka jo ikke sitte hjemme alene, så jeg dro hjem - henta bikkja - og dro til byn igjen. Onkel skulle feire bursdagen sin så jeg slengte meg med resten av gjengen og fikk lurt med søs også :)

Vors i bussen før vi stakk ut på Kick Off, der Tony spillte, litt av en skrue :D Men en kjekk kveld da :)





Var plana å stikke på Fenris en liten tur på narch men kroppen min ville ikke sitte på bussen lengre ( merk : grønn i fjeset ) så jeg og Stein hoppa av bussen og stakk hjem til han istedenfor:)


SÅNN HAR JEG OGSÅ LYST PÅ !!!!!



Måtte få med Stein også - dette skal prøves - jeg kommer tilbake !! :)



Var sliiten på søndag, litt lite søvn i det siste, vært tidlig oppe og fullt kjør hele friuka, alltid noe som foregår. Men tida flyr jo så har da snart fri igjen :)

Dro hjem på søndagskvelden , Malene har hatt det kjekt hos Elise og vi la oss i senga å så på film da vi kom hjem. Sovna ei lita stund og sto opp og begynte å rydde litt. Ny barnevakt fra Mandag av så måtte jo fixe litt. La meg 01.30 og sto opp kl 06.00 å vaska huset før jeg dro på jobb. Var utrolig nok lyys våken , men igår derimot var det VONDT og stå opp så tidlig. Tro når jeg skal lære ? Sssssa , ordner seg ;)
Plutselig Onsdag og jeg gleder meg veeldig til helgen , konf på lørdag før jamkveld og party i ksu. Da kommer jeg og camper igjen Stein , kanskje jeg får lurt meg oppi badekaret ditt - hohoho ;D

Happy om dagen - tror 2010 er beste året mitt på lenge :)

Idag var det sooool i Molde og jeg fikk på meg fjellskoa og gikk inn til byen og tilbake, herlig !! Kjente skikkelig lysten til å løpe men klarte det ikke med de tykke skoa... Og jeg er fremdeles uten bil så gadd ikke dra med meg ett lass på jobb.
Men om det bare kunne blitt pittelitt sol fremover nå så kanskje jeg hadde fått både kondis og malt mer av huset !!!

Vurderer syden i sommer, dette ser dårlig ut, folk snakker om ny istid !! vil ikke - vil ikke - vil ikke !! Får se hva som skjer, har ikke vært der før så det er kanskje på tide. HADDE VÆRT GODT TROR JEG :D
Men nå må jeg stikke , jobben kaller fra 06.30 til 24.00 her i huset !!!
So long suckers ! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar