Welcome to my world :)

mandag 10. mai 2010

Fri i 2 uker , spilling og ellers mye krims-kramseri , løøøv og sånn :)

Jepp - hjertet mitt banker ganske hardt for tia :D Etter forrige helg har det gått rundt en del oppi hodet mitt. Var en fullstendig vims hele uka på jobb, snakka i tlf 5 timer om natta , chatta halve natta og gliste meg salig gjennom dagene. Siden har det gått slag i slag og jeg er sååå happy :D

Sukk.... :)



Linda & co kom på besøk på fredan, hun lagde maten til konfirmasjon på lørdag, veldig god mat !! :)
Ville prøve Malene`s onepiece, hahaha , lekker ;)




Årets konfirmant , mitt tantebarn Lars Joar - en flott ung herremann :)




Dro til ksu til min utkårede på kvelden, skulle jo på Jamkveld i Fenris. Hele bandet vårt var der unntatt Onkel, du var savnet !!! Ann K ble med en tur da, og møtte noen andre kjentfolk jeg ikke hadde sett på lenge, hadde det gøy !! Selv om jeg sikkert kunne spart meg selv for et par % ...


Er så imponert over han karen her, Arild du er knallgod !!!!




Litt romantisk klimpring etter party er aldri å forakte <3 Stein roger <3



Oh yes , jeg fikk kokt meg på søndag , fantastisk !!!!




Har tatt ut litt avspasering og ferie til helga så da har jeg fri i 2 uker til , tjoho :P

Har hatt et par kose-mose kvelder med frøkna mi <3 Malene mi <3



Fikk en trist nyhet igår :( Chira, hunden til Linda, må avlives :(
Var på en måte klar over det , hun er snart 13 år, har svakt syn, betennelse i ørene osv osv.. Vi dro til ksu igår for å ta farvel siden hun skal til dyrlegen idag. Noen synes kanskje det er rart , men selv om det er dyr vi snakker om betrakter jeg de som fullverdige familiemedlem. Er glad i dyr jeg.



Måtte legge inn noen bilder av Chira da, søøøta :)



Liten - men TØFF !!! Hehehe :)



Kommer til å savne deg lille søta mi :( Nå ble alt bare veldig trist her ...Blir rart å komme på besøk uten at du kommer snusende med de griselydene dine.



R.I.P Chira ;(


Ble bare snufsinga her nå, må prøve å få gjort noe i huset. Mira har starta røyteperiode eller noe sånt, sykt med hår som fyker over gulvet her !!! Får guffe musikk og sette igang, musikk er terapi for sjela - det hjelper på det meste :)

Øving imårra og gig på Frøya Hotel på Lørdag , blir kjekt !! På tur med kjæresten og resten av gjengen i bandet. Sånn passer det meg utmerket , bruker jo det meste av fritiden min på bandet uansett :) hihihi - bra bonus det :D

Ha en fin dag - det skal jeg prøve på !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar