Welcome to my world :)

fredag 8. oktober 2010

Ups..Oktober - hvor ble sommeren av ?

Hmm tia flyr i godt selskap sies det, må jo være i godt selskap hele tiden jeg da ? :P Det er jeg jo ;) SR
Men det er sant, tida flyr og jeg har vært litt smålei og grinete av at tiden ikke strekker til. Men sånn er det bare akkurat nå forhåpentligvis, frk dårlig samvittighet driver å melder seg jevnlig så jeg må nok slakke tempoet litt på en eller annen måte. Kan vel ikke få både pose & sekk , selv om jeg gjerne vil.

Siden sist har vi vært i Side, som bare var herlig med 40 PLUSS hele tiden :)
Onkels BluesRock Band har spillt i Molde,Fræna,Ksu,Trheim og på Ørland Bluesfestival. Mangler ikke oppdrag for tia, fullt opp! Var stort å få snakke med trommis og gitarist i Walter Trout band, spes trommisen, han var bare helt sinnsyk god å spille. Og så lite høytidelig og hyggelig da get - beste bamseklemmen på leenge ! For han var bamse med stor B :D Skikkelig amerikaner da vettø :P Gitaristen har et annet band som heter Sleez Beez, skikkelig 80`s pudderock band , jeg synes de er bra ihvertfall, men så digger jeg puddelrock og da ;)

Arbeidshelg denne helga, så fri neste uke før vi setter kursen mot OSLO og skal spille på Stopp Pressen neste Lørdag, det blir spanande :

Det ble en kort oppdatering, får finne mere tid senere, gjøre noe fornuftig her.
God helg så lenge,
HEJ DÅ !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar